Dos años cariño :)

Ååååh, jag har att världens mest underara pojkvän jag! Igår när han hämtade mig på jobbet så åkte vi hem till han, och jag hade inga större förväntningar på att han ville storfira vår 2-års dag med tanke på att klockan var 9 på kvällen. Men när vi kom hem så tände han i köket och där låg det 2 stora fina rosor på bordet  och jättefint framdukad mat som han hade fixat till oss under kvällen. Åh vad jag blev glad! Det var det finaste nån någonsin har gjort för mig. Du är det bästa jag vet, älskling! 
                                                                         JAG ÄLSKAR DIG!



                                        



Kommentarer
Postat av: Patte

Varför sover Fredrik på bilden? Visar han sin sanna kärlek?

2008-11-13 @ 11:21:52
URL: http://faldt.wordpress.com
Postat av: sanna

han drömmer sig bort..långt bort, till en annan plats där ida inte är född..

2008-11-13 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0