Halloweeeeen

Var kul! Joanna hade fixat fest med dekoration och diverse saker som man ska ha på en halloween-fest. T.ex. mandelmassa-fingrar och marshmallows/choklad-huvuden på pinnar. Eeh, ja. 
Mattias åt till slut lite för många på samma gång som oftast slutar på ett sätt; att dom kommer upp igen. Bara spottande som tur var, för spyer i Joannas diskho vore kanske inte så populärt. Annars hände det väl inga bravader förutom små-tjafs och lite väl tidig däckning.
 
Snodde lite bilder av Pettersson som även hon la upp på sin blogg, men wtf, dom blev coolare här.

De 3 oskiljaktiga mongon!


Och nu är Stina med i kvartetten! Hiho.


Nej, nu är det dags för kvällens låtar:

Imogen Heap - Goodnight and go
Led Zeppelin - That's the way
Lykke Li - Dance, dance, dance
Death Cab For Cutie - I will follow you into the dark
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt och Vi två, 17 år
Foo Fighters - Walking after you
Ryan Adams - Nightbirds

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaa, det kan man verkligen :)Jag kommer snaaart.. saknar dig som bara busen peanut! Men snart får vi kramas igen. Längtar Pussar och kramar <3

2008-11-04 @ 22:39:38
URL: http://saudade.blogg.se/
Postat av: Malin

Är det sant? Ska du damma av skorna och börja sparka boll igen? :D Och Tina också? Nice work babe! Jaa du, jag kan inte svara på om det blir nån fotboll för mig lr inte.. Är jag i Arvika så hänger jag säkert med, men det vet jag ju inte nu. >_<

Hur ser det ut inför nästa säsong? Vad blir det för tränare och vilka är med i laget?

Puss sweetie, snart kommer jag hem~ <3

2008-11-07 @ 13:58:04
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0