I'll make it through the rainy days

I helgen har jag varit barnvakt och sedan hälsat på grabbsen i Oslo. Det var kul! Där träffade vi (enligt vissa, hrm...) Timmy's tvilling som visade sig vara norsk och gömt sig där i 19 år. Lumpen gick han också och läskigt nog kunde han shaka bättre än Beyoncé, så jag började tro att han ljög om den där lumpen till slut, för det var det värsta jag sett.
Dagen efter satt vi mest framför tv:n med Vänner, Mandomsprovet, Indiana Jones och c/o Segemyhr plus en massa godis, chips och dricka. Precis så en söndag ska se ut alltså! 
Sen åkte jag hem till Sverige och stannade på Kyrkebyvägen där my love satt och väntade på mig. Blev ett riktigt lyckat slut på helgen denna gången också! Hiho.

Idag har det dock inte varit lika kul... jobbat och sen inte gjort ett jota. Var iofs rätt skönt efter den hektiska helgen som varit. Så idag kanske jag t.o.m. somnar i rätt skaplig tid ändå. Men först skulle jag vilja säga att den som köper denna grejen här nere till mig är min nya bäste vän. Jag behöver den i höstmörkret!


Imorn ska jag fika med Pettersson vid 4 vilket ska bli niiiiice! Hon ska mycket troligtvis ha en cola. Nästan så att jag kan slå vad med pengar om det.... she's addicted, totally.
 Sen ska jag jobba på Paläjdium och äta popcorn, mums!
Nu ska jag snart sova, men först...! För att bryta mönstret lite så ska jag inte se på ett Sunes jul-avsnitt. Utan ett Sex and the city-avsnitt! I feel change in the air!

That's all folks! Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0