Hangover

Big time! Fy fan. Det var längesen det var så här illa. Brukar gå över nån gång på kvällskvisten, men så var inte fallet idag nej. Och ågren till tusen, fi fan. Men men... det går ju över så jag ska sluta klaga.
Igår befann sig Adam Tensta a.k.a Snobb på Tiki och han var ju inte så himla bra kanske. Kan ju bero på att jag aldrig tycker att han är bra. Men whatevaaaa. Blev lite för många shotar med olika personer så halva kvällen är svart för mig. Kommer ihåg att jag mest hängde med syrran. Och kul hade jag! Så kul att när jag kollade mitt saldo på allt köp igår som hade gått på ca 600 kronor så förstod jag varför lite är bortglömt av kvällen. Sånt är aldrig bra. Det är ju så här jag blir pank. Har dock ett svagt minne av Adam Tensta, "backstage" (om man nu kan kalla det backstage på Tiki), ett bord med ananas och guacamole (kan ha drömt det iofs), Kamal och en trappa. Snobb (?) hade jag tydligen kallat Tensta också som kanske hade råkat höra det. Eh, ja. Konstiga saker hände igår och jag är nog skyldig han en ursäkt. Så, Adam Tensta, ursäkta om du någonsin skulle få för dig att läsa min blogg... he.
Men jag hittade i alla fall hem till min Fredrik till slut som tur var. Det är det bästa med utekvällar, att man alltid får somna bredvid honom varje natt. Jag är så glad att jag har honom. Han är det absolut bästa jag vet. I love you sooooo much!

Näe, nu ska jag och katten sova. Eller... det blir nog först ett avsnitt med Sunes jul!



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0