Superseriös filosofering

Nu ligger jag här som vanligt igen med katten liggandes på mitt bröst som dregglar... I love it.
Ska faktiskt snart lägga mig och sova för imorn är det dags för teater! Ni som inte vet så jobbar jag med en teater-/musik-/sång-/bildgrupp för handikappade i Årjäng, Åmotfors och Arvika. Och nej, jag är inte en av deltagarna. Ledare, inget annat.
I alla fall, vi i Årjängs-gruppen har i några veckor nu tränat på en teaterpjäs om indianer, och ska imorn på "Kulturnatta" spela upp denna pjäsen för deltagarnas nära och kära. Och ja, jag kommer göra bort mig. Men det ska bli kul!

Sen när det är klart är det dags för hemfärd och utgång. Stina och jag ska försöka ragga förfest men det ser rätt dött ut än så länge. Men Louise och Erica ska med så vi får lite sällskap i alla fall vilket är tur! Sen blir det Tiki och Tensta och säkert en hederlig fyllepizza vid 3 på Victors. Eller varför inte bryta mönstret, och ta en hamburgare på Timmys?! Eller kanske en räkrulle? Den som lever får se.
Jag känner förändring i luften.. jag är i ett sånt där stadie där jag har några idéer på förändringar hos mig själv (alltså inget negativt på något sätt), som t.ex. om jag ska våga klippa en lite rockig lugg? Är jag sugen på fotboll igen efter 2-3 års vila efter 10 års spelande innan? Om katten ska heta Nusse, Rudolf eller Latex? Om jag ska söka jobb på Vero Moda eller Carlings? Om jag verkligen vill veta om Sanna får betalt i natura eller inte? Ja det är frågor jag kanske aldrig får reda på!

Njet, nu ska jag och Nusse-Rudolf-Latex se på Sunes och jul, och denna gången blir det avsnittet där Rudolf sjunger Stilla natt. 

So.. nightynight, suckers!


Snygg lugg à la, trot eller ej, Brittan Spears!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0