Wehuuuuuuu!

Min blogg är inte cp längre som ni kan se, hiho. Tack ska du ha SannaH! Sen ska vi på the roof.. jag, SannaH, Patric och Fredrik. Och c/o glömde jag. Vad hände med dubbeldejten? Jag ska iaf ha myyyycket mat för jag är hungrig. Alltså förrätt, varmrätt och efterrätt. Ja visst låter jag vuxen, Sanna skrattar åt mig. Bara för att hon lyssnar på Bubbles.

Nu ska jag och köpa chippa åt mig och Sanna som inte orkar vänta i 2 timmar tills vi får äta. Men va fasen, det är ju för bövelen gött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Din kommentarsida är fortfarande cp, men wtf ;P



Haha, yeah, pappi är cool. Eller nåt o.O

2008-10-14 @ 14:12:00
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Marabou Digestive är en favorit annars. *dreglar* I want candy! :O

2008-10-15 @ 15:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0