Det är så vi gör det här på Järnvägsgatan

Hej och hoj nu var jag vaken! Jora, JAG är vaken och klockan är inte efter 2. Lite stolt är jag som orkade palla mig upp imorse när klockan var halv tio! Värt en applåd faktiskt. *klapp klapp* 
tack.

Idag ska jag iväg och jobba i Årjäng med vuxenskolan, men jag klagar inte att det är så förbannat långt borta för det är så himla kul. Älskar att jobba med sådana människor som de, helt underbara! Charmen med allt är ju att ingen är aggresiv på något sätt, bara glada och roliga, även fast alla har en egen liten kombination av bokstäver. Kanske ska skaffa mig en egen jag också?

Igår var jag och hälsa på Peldt (Pettersson+Fäldt) som ni kunde läsa på Petterssons blogg, men frugan var bara hemma som satt framför tvn lagomt svettig efter en "hurtig" promenad. Själv kom jag och bidrog med chips, 3 tidningar och en film med ingen annan än självaste Judan Lawen. Chipspåsen var slut efter 2 sekunder och 2 timmar senare var tidningarna väl genomlästa, men "Alfie" fick vänta tills någon annan dag.
Sanna skulle vara nyttig och inte äta nåt av mina chips p.g.a. tävlingen vi håller på med, men med tanke på vad hon åt till kvällsmat så förstår jag att hon snabbt tänkte om. Plus cola light på allt så får vi nog gå några varv till runt denna lilla sketna staden för att förbränna allt. 

Nej nu ska jag göra frullisch och sen duscisch. 

Morsning!


Sannas kvällsmat
 + 



Fett.


Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh, Jude Law <3

2008-09-19 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0