Oh it's healing bang bang bang

Idag har jag varit väldigt inaktiv må jag säga. Det enda nyttiga jag gjort var att köpa en kalender till jobbet som verkligen behövdes. Sen har jag bara varit onyttig. Gick upp halv 2 efter en väldigt trevlig dröm (låter värre än vad det var) utan att städa som jag hade lovat mig själv för det ser fortfarnade förjävligt ut där. Sen var jag och fikade med Joanna och nästan hela familjen Pettersson på det nya fiket Café Kupé vid tågstationen. Väldigt mysigt ställe med bra utbud, dock lika dyrt som Sunday men wtf. Där åt jag en kladdkaka och en cola medan alla andra såg fruktansvärt nyttiga ut med deras ostfrallor och vatten. Jag kände mig inte fet. Fast Joanna åt ju iofs en chokladboll. Tjockis.

Snart ska jag iväg och jobba på Paläjdium. Tyvärr fick jag inte ledigt imorn till inflyttningsfesten i Oslo för alla skulle tydligen göra något, så jag kommer få stå där i min ensamhet och gråta bland alla popcorn. Tycker faktiskt ganska mycket synd om mig själv för jag vill ju så gärna dit! Suck...


Leo var med och fikade idag. Han sa mest bap och nöp Joanna i armen. Han tyckte väl bara att hon var tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0