Och det enda jag riktigt hör nuförtiden är en vind som blåser genom staden

Jag satt just och funderade på hur många det är som flyttar och reser iväg nu, och det är faktiskt riktigt många vilket är skittråkigt. Sanna har precis kommit hem iofs, men vem fasen märkte att hon var borta? Inte jag iaf.

I helgen blev det 2-dagars för ovanlighetens skull. Ensam tjej var man varje dag för ingen kunde haka på, men det var jävligt kul ändå! I fredags var vi hos Niklas där vi också såg på bilder sen Rhodos, sen i lördags var vi hos Anders där vi även pratade om fula tatueringar. Okej, det var roligare än vad det låter.

Näe, nu ska jag se på lite film innan jag ska städa lite. Ser ju fan förjävligt ut här. 



Dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=6Y92-NFRXIc

Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
Någon dag kanske jag kör över dig här utanför
Varför måste vi döda varandra
Nåt säger mig att du blir borta
En lång lång tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0