Got some dirt on my shoulder, could you brush it off for me?

Idag har Amanda diskat hela min disk. Hon tycker tydligen det är kul, men jag fick dåligt samvete ändå. Men men, inte varje dag någon diskar åt en och gillar det. Så detta var muy bien! Tack gumman!
Idag har vi fikat heeeela eftermiddagen, sen sprang vi på bolaget åt min syster som tydligen skulle ut idag (?)... ja så är det att vara student. Så utgången idag är iofs fullt förståelig från min sida, jag längtar tillbaka till studenten! Det var tider det, full varje onsdag och lördag. Typ. Kanske inte så konstigt man inte kommer ihåg värst mycket av studenten ändå...

Jag är nykommen ifrån en runda på stan med Stina, Joanna och Sanna. Fick bli en runda på Donken för andra dagen i rad, illa illa.. Men det blev ju faktiskt bara en glass som tur va. Sen har vi kollat på snygga hus som vi skulle vilja ha när vi blir äldre, eller när vi nån gång har råd. OM vi får råd vill säga.

Nä, nu ska jag leka av katten lite så han inte hugger mig i fötterna jämt hela natten i alla fall. 

Smell ya later!


Snart är det helg igen : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0