Inge trött...

Så jag gör en lista snodd av Louise, thx babe!

Ditt namn? Ida Henriksson
Hur Lång är du? 1,60. Plutt.
Spelar du något instrument? Nee, men har väl spelat alla mesiga instrument som fanns i låg- och mellanstadiet.
Dina första tankar när du vaknar? Vart har Nusse bajsat idag då?
Vart befinner du dig just nu? I soffan med Nusse.
Biter du på naglarna? Nejnej.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart och guld. Haha!
Har du några husdjur? Ja-a, katten Nusse-Rudolf!
Vem är snyggast? Av?
Vem vet mest om dig? Joanna och Sanna. 
Vad vill du ha just nu? Besök av John Blund.
Ditt mål i livet? Göra det jag verkligen vill till 100%.
Rädd för? Mörker, fläktar (jag vet, sjukaste fobin ever.), att bli ensam. 
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 23 tror jag?
McDonalds eller Burgerking?
 Donken!
Sjunger du? Oh ja! Hur det låter kan ju diskuteras.
Vad har du för skostorlek? Från 35 till 37.
Vill du gifta dig? Självklart!
Kommer du överens med dina föräldrar? Yes!
Din hårfärg? Mörkbrunt.
Skor du hade på dig idag? Joannas svarta och mina svarta pumps.
Vad sover du i? Olika.
Kläder du har på dig nu? Lackleggins, strömper, vitt långt linne, tunn lång väst.  
Favoritmat och dryck? Svåååår... lax och spenat är ju en favorit alltså. Sen är vatten alltid bäst.
Hur svarar du i telefonen hemma?  Hej det är Idaaa.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Sov du ensam inatt? Om Nusse inte räknas: ja.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Bloggade.
Vad var det senaste någon sa till dig? MIIIIIIAAAOOOOO! (Nusse som vill fightas.)
Druckit idag? Citron-vatten.
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt ute, skulle chansa på +2° och förbannat mulet.
Godaste glassmaken? Melon eller choklad.
Drömmer du mardrömmar? Jora, ibland.
Favoritklädsel? Uppklätt.
Favoritgodis? Choklad!
Hur många kuddar sover du med? Har bara en under huvudet, men 4 till runt mig.
Längtar du mest efter just nu? Riktig vår och Fredrik.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Ingenting med tanke på att jag är förkyld.
Saknar du någon just nu? Som sagt...
Vill du ha barn? Idag? No. Om 10 år? Ja!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej för helvete, vinter och skit.
Är du blyg? Beror på. Blivit mindre blyg med åren.
Tycker du att du har fin dialekt? Haha! Nej.
Tycker du om fester? Jovars... he he he!
Har du använt någon hårprodukt idag? Hårspray.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 20.
En bra film? Mamma Mia, bästa feel-good filmen ever!
Hund, råtta eller katt? Katt så klart!
Tycker du om din pappa? Ja, min pappa är den bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0