Shake it like a polaroid picture


Idag har jag inte gjort allt för mycket! Dagen börjades med att bli klippt och jag blev mycket nöjd. Sen var Louise fikasugen så vi drog till Sunday där vi träffade Erika och Magnus. Kaffe mocca is the shit! Jag dricker aldrig kaffe men detta är GOTT! Kaffe med choklad och en massa socker, kan inte få bättre kaffe än så! 
Sen drog jag hem och städade och diskade lite innan Fredrik kom med jättefina presenter, tack ska du ha! Sen var han tvungen att åka hem och packa upp efter N.Y. och dola tills skolan imorn. Så nu sitter jag här med katten och har förbannat tråkigt. Det enda positiva är att både jag och Elin är fett pepp på Roskildefestivalen! Kolla liksom vilka som bl.a. kommer:

Oasis 
Coldplay 
Kanye West 
Yeah Yeah Yeahs 
Röyksopp
Pet Shop Boys 
The Mars Volta
Håkan Hellström
Lily Allen 
Lil Wayne

För endast 2600 kr! Gå på en Coldplay-konsert och betala hälften för detta, lätt värt att åka till Danmark för alla dessa isf! Nu ska vi bara få med oss Louise och Elvira som verkar sugna. Alla andra jobbar ju eller kan inte.. tråkigt! Men det ser ljust ut iaf! 

Nu ska jag lägga mig med katten bredvid och se på Vänner eller Don't mess with the Zohan. Haha! Har du inte sett Zohan-filmen är det dags för det. Adam Sandler är råååålig!

Gonatt.



The smell of your skin lingers on me now



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0