Den Jag Kunde Va

Imorse vid ungefär 9 när jag var på väg till Komvux på cykeln, då såg jag någon på håll som var ute och gick som jag kände igen. Det var Mikael Wiehe. Han tog tydligen en morgonpromenad helt ensam i Arvika. Han måste ha trott att jag var efterbliven eller nåt med tanke på hur jag stirrade väldigt frågande på honom. Där var hans morgon förstörd liksom. 
Det var nog en upplevelse jag aldrig mer kommer vara med om. Trevlig start på dagen!  



Imorn ska jag köpa kattmat och Ben&Jerry's.. härlig kombo! Sen får jag besök: kulkulkul!

Nu ska jag duscha. G'night!





Exakt denna får det bli om inte den med choklad-dinosaurier finns... imorn är du min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0