Waiting on the world to change

Nu åkte ett tåg förbi här utanför igen och varje gång skakar det lite i hela lägenheten under ett par sekunder. Precis som på film! Känns lite som jag bor i London precis där pendeltågen går förbi, och det känns ju skönt med tanke på att jag vill flytta dit nån gång snartsnartsnart! Ja hujedamig.


Idag har det varit sol sol sol heeela dagen lång och det har gjort mig glad glad glad! Hoppas det håller sig så här nu och INGET MER SNÖANDE, tack. Tog en fika med Louise och Elin förut som jag träffade på Sunday. Vi satt ute men insåg efter ett tag att det var jävligt kallt för solen hade försvunnit från vår plats. Så jag och Louise gick in istället ett tag och Elin gick hem. Sen kom Julle som också la beslag på min dator och såg på Twilight för typ 20 gången denna veckan. Hon är sjuk. Besatt. Crazy. Madness is what it is! Så jag förbjöd henne att se den igen på min dator. Det är inte bra för henne. Jag dock som fortfarande är mentalt stabil gillade filmen very much och gjorde mig ett köp igår. Den andra boken "När jag hör dig röst" ("New Moon" på engelska) i Twilight-serien. Den första boken har jag ju redan sett på film så den köpte jag inte. För er som inte vet så är Twilight egentligen inte namnet på filmen som gick på bio i julas typ, utan den heter "Om jag kunde drömma" och är första boken i Twilight-serien. Och jag har nu köpt den andra boken som är fortsättningen på den första. Japp, där fick jag 10 nörd-poäng iaf. Haha!
Well well! Hoppas boken är lika bra som filmen, då köper jag nog de 2 andra också. Hoho!

Nu ska jag snart sova, ska upp klockan 8 imorn och gå till skolan. Ny kurs som börjar, ska bli kul! Sen ska jag fika med Pettersson och Fredriksson vilket alltid är lika trevligt! Sen blir det jobb jobb jobb för hela slanten. Mindre kul dock.. 



Nej nu blir det lite Vänner innan John Blund kommer på besök. Ha det gütt!
Haj haj.




Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det du läser nu söta? :)

2009-04-03 @ 15:00:14
URL: http://saudade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0