Grattis pappi! ^^

Idag fyller min store far år, ja oj vad gammal han blir. Hur många år ska vi inte gå in på, då blir han ju kanske ledsen. Men för mig kommer han alltid att vara 50 och skäggig! Ja, jag ska vara en så snäll dotter och baka kladdkaka till honom innan jag börjar jobba. Snäll dotter, joda.

Imorse var jag för övrigt uppe med tuppen. Kursen Projekt- och företagande började vid 9 och höll på till 12, skitkul! Kände inte en jäkel förutom Martin Molin som satt i ett hörn. Kul man känner nån av alla 32 stycken! 
Är nog första gången på vääääldigt länge som jag är sugen och taggad till att plugga. Hoppas bara det håller i sig dock. 

Nej, nu ska jag dänga katten så han lugnar ner sig. Sen blir det kladdkaka-bakande! Hoj!



Idag kommer Larry hem = KUUUUUL!!!!



Någon som ska på Pettur ikväll btw? 



Kommentarer
Postat av: Malin

Ofc, baby. I'll make you whatever you like :*

2009-02-20 @ 23:37:54
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, studenten ja. Det är klockren bild: jag sitter på huk med handen i golvet för att undvika att ramla. Eller så leker jag små grodorna. Jag minns inte.. ;P

2009-02-20 @ 23:38:45
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Bornstedt

Vart pluggar du det? Karlstad?

2009-02-25 @ 07:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0