I'm no superman

Nu sitter jag och ser på en film jag sett allt för många gånger, men jag fastnar för den på nåt sätt varje gång. National Treasure, två! Helt overklig, men lite spännande så här på kvällskvisten. I sånna här filmer ska de alltid köra same old grej: så fort någon håller på att ramla ner för ett 500-meters stup, eller om någon blir räddad precis från att drunkna, så kommer den där äventyrs-musiken som försöker göra allt ännu mer spännande! Funkar varje gång.
Såg en ännu bättre film igår vid denna tiden. Min favorit, fo' real, som bara blir bättre och bättre. The Holiday för att vara exakt. Må-bra-filmen med stort M, varmt rekommenderad! Såg den mestadels för att den är så föbannat bra, meeeeen sen har vi ju mistah Laaaaw som är gnsjdklngjhopaaaah! Å hör sen!






Scrubs it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0