I wish that I could fly, into the sky, so very high

Idag har det hänt en hel del, typ iaf. Jag bjöd Fredrik på pizza vid 2 ungefär, sen drog vi till Älgå för att packa ihop alla mina saker som skulle till lägenheten (eller ja, jag packade det mesta och Fredrik lastade in i bilen). Sen träffade vi Pettersson så vi följde med och tittade på hennes och Patrics nya lya. Den va phät! Deras övervåning var ungefär lika stor som hela min tvåa. Så utrymme har dom, ja! 
Vid 6 var det dags att jobba och där fick jag reda på att jag troligtvis kommer få mer timmar. GÖTT VÄL! Nu har jag ju råd med en tröja till... hiho!
Sen gick jag och solade och det är så förbannat gött nu när det är kallt ute så jaaaa-a! Ja. Det är det. 

Imorn ska jag packa ännu mer, jag ägde mer än vad jag trodde. Mestadels kläder. Någon som är sugen på att köpa lite kläder va va va? Nej, det hade inte jag heller, men vad gör man va? 
Så i natt gör min sista natt i Älgå och den ska jag fira med min blivande sambo, katten Nusse-Rudolf. Han är en trogen mysare! Plus att han gör det mycket varmare i sängen (nej, han pruttar inte) och det gillar vi som fryser lätt! Jora.

Innan jag lägger mig ska ni få två förbannat fina låtar att lyssna på, givmild som jag är. Enjoy!


Åååh vad bra..




FÖRRESTEN! Jag har sett världens sorgligaste film! Fy vad hemsk den va, jag blev så ledsen och jag kan inte släppa den. Men åh så bra! Så bra att jag t.o.m. ska köpa den. Filmen jag pratar om är P.S. I love you och den är sorgligare än Dagboken och Titanic, tillsammans! Åh...


Go'natt.



Kommentarer
Postat av: Karin

Åååh, va roligt att flytta söta :) Jag väntar på en inbjudan när jag kommer hem ;) Miss you darloo! Pussar och kramar i massor <3

2009-03-04 @ 09:19:48
URL: http://saudade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0