Little miss sunshine

Oj vad den filmen var rolig! Lite seg i början, men blev sen skitkuuhuhuhuuuuul! Har två favoritscener; en där de måste springa igång bussen och sen springa ikapp den för att hoppa på en efter en (vilket iofs händer mer än en gång i filmen), sen den sista scenen där Olive har sin uppvisning. Den rekommenderar jag varmt till alla som ännu inte sett detta mästerverk!


       
Världens coolaste och sötaste ful-unge.



På tal om sunshine, jag blev så lycklig av solen när jag vaknade imorse. När jag vaknade tror jag att jag skrek nåt i stil med "JAAAAAAA!!! NUSSE KOLLA SOLEN!!! JAAAAAA!!!!". 
Och där väckte jag hela huset. Nusse han vaknade lite groggy och fattade ingenting. Så han fick en hård kram och en fet puss i huvve. Inte konstigt han hatar mig...

Nej nu ska jag plugga lite tills imorn, suck!

Smell ya later!


Kommentarer
Postat av: Frida

2009-03-20 @ 12:28:31
URL: http://iias.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh, vilken härlig film Ida!

2009-03-20 @ 12:29:12
URL: http://iias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0