Blä för plugg

Idag har jag inte varit så himla effektiv. Var och lunchade med Joanna på Sunday där vi träffade Sofie som jag sen var personlig shoppare åt. Sen jobbade jag på Palladium och såg på Slumdog Millionaire men Amanda, eller ja, de sista 45 minuterna iaf. Men det jag såg gillade jag väldigt mycket! Mycket trevligt!

Fy fan vad jag borde plugga, har en uppsats tills på söndag och jag har inte ens börjat skriva! Jag skäms... så därför har jag nu lagat lite mat (jag vet att det är sent men whatevaaaah) så jag blir pigg och kan skriva och plugga hela natten om jag måste för att bli klar. Bra av mig! 




Jag vill ha en Tamagotchi. 
Gonatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan köpa en sådan hos mig ida:D

2009-03-21 @ 16:45:18
URL: http://sannsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0