Mamma Mia!

Min mamma gillar inte att jag tatuerar mig, så hon lämnade ett litet meddelande på min dator vilket jag var helt ovetande om. Så jag fick mig ett gött skratt när jag hittade det här på Word:

 

"Hej vännen!

Detta kommer från tuttueringsbolaget. Tyvärr så är alla tuttueringarna slut så det finns bara tuttar kvar. Tråkigt men sant eller?

Hälsningar från mamma tutte. Puss."

 

Det är min mamma tutte det...

 

Nu ska jag äta nåt fruktansvärt nyttigt så jag är snygg på beachen i Fraaaaance! Typ, luft. Gott!

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Tack peanut :) Ja, visst är dom söta?! Hihi. Imorgon ska jag ha lite fest, så då blir det en massa tårta :P Hoppas allt är bra med dig och vi måste definitivt ses snart! Saknar dig som busen <3 Pussar och kramar pärlan :*

2009-05-28 @ 13:38:40
URL: http://saudade.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fasiken vilken söt mamma du har! ^^

Och du Ida, luft är väl inget gott heller? :P

2009-05-28 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0