Snart kommer tomten

Eller ja, om drygt 6 veckor.. Men fan vad snart det är! Och jag har inte råd med en enda julklapp med tanke på att jag jobbat i typ 3 veckor och måste skatta 50 % för att jag är segast i stan på att fixa skattekort och detta. Dret.. Man kanske skulle extraknäcka på gatan? Eller? Nej? Vi får se hur det går med det.
  
Imorn börjar jag sent! JAAA!! Jag borde ju egentligen inte jobba alls alltså... det där med att gå upp tidigt, usch! Jag hade det bra på bion jag. Började tidigast halv 4 typ. Sånt giller jag! 
Jag ska även ut på jakt efter mer jobb så jag måste ju upp tidigt i vilket fall som helst... suck. Men ska jag inte gå runt i min gröna outfit i resten utav mitt liv så måste jag! Fy fan alltså vad jag inte är snygg på jobbet.. jag ska ta kort på mig själv någon dag så får ni själva se. 
Och oj vad jag saknar sannaamandaelinjuliaochallaandrafina hemma i arvikat! Som tur var hade vi Sanna här på besök för 3 veckor sen och det var mycket trevligt! Var planer på att Elin skulle komma denna helgen och Amanda förra men så blev det tyvärr inte. Men den som väntar på nåt gott! Väntar iofs alldeles för länge...
min tvilling 
min hynda
min babe
min älskade syster
Nej, nu måste jag sova om jag ska orka upp imorn. Igår barka det. Igen. Men askul as usual! 
G'night fuckers!
P.S. Vi har ballonger i taket.

Kommentarer
Postat av: elin

Men jag kommer ju om 6 dagar smulan. live är gött!

2009-11-14 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0