Vill. Ha. Ge. Mig!

                                                                                        

Min beloved Elin har börjat blogga och ni borde gå in och kolla den på www.lifebyklings.com, gille! Hon skrev ett inlägg som jag kände passade väldigt bra in på oss båda två, så jag va tvungen att kopiera det och skriva ner det själv! Here it goes:

Jag vill vara stressad över vad jag ska ha på mig. Jag vill göra iordning mig alldeles för länge. Jag vill dricka vin ur en te mugg. Jag vill skratta så jag får ont i magen. Jag vill lyssna på grym house. Jag vill dricka drinkar alldeles för fort. Jag vill dansa så jag får ont i fötterna. Jag vill röka sönder mina lungor. Jag vill va tillsammans med den jag tycker om. Jag vill ta en sista drink fast jag inte borde. Jag vill inte vilja gå hem utan festa tills dagen blir morgon. Jag vill ligga brevid och höra andetag. Jag vill vakna bakis alldeles för sent. Jag vill ligga i sängen hela dagen. Inte ensam. Jag vill dricka kaffe. Tillsammans med en cigg. Och så vill jag börja om igen.


Nu ska jag gå och lägga mig och sova ända tills imorn. Japp, ända tills imorn! 
God natt Oslo!
Och jag är väldigt nyfiken på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0