What do you do when you know something's bad for you, and you still can't let go?

Idag har jag jobbat ja ååååååh vad jag har jobbat! Är ju typ 40 minuter från Oslo och jobbar på ett ställe som heter Lilleström varje torsdag, och det är ju lite jobbigt att pendla. Riktigt soft ställe att jobba på, men inte precis i närheten av hem.  
På tal om jobb, igår kom det in en turist som köpte tamponger. Och när hon hade betalat frågar hon mig om jag kan visa henne hur man använder dom. What?! Jo men kom med här så kan jag lika gärna göra det åt dig. Lite chockad försöker jag få fram på engelska att det finns en beskrivning i paketet och hon nickar glatt och går därifrån. Först fick jag tänka efter lite om jag hade hört fel, men med tanke på nästa kunds min så hörde jag troligtvis rätt. Undrar hur röd i ansiktet jag var där..tomtedräkt-röd?
Var förresten på jobb-jakt idag och det gick väldigt bra må jag säga ja! H&M, Carlings, Grim och en massa andra street-affärer lät väldigt positiva. Gille! Så runt jul/efter nyår blir det kanske förändringar. Hoppas!
Nej nu ska jag sova för ska ut på vift imorn igen. Wish me luck! 
Piiis
If only I could give you up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0