Say ooh girl, shock me like an electric eel Baby girl, turn me on with your electric feel

Idag skulle jag egentligen jobba, men så fick gudarna för sig att det skulle bli molnigt och kallt ute så jag blev ledig istället. Nice! Så nu ska jag snart hoppa in i duschen och vänta på att Anders ska komma så vi kan göra käk innan vi drar på fest sen ikväll. Ska bli goet! Ska bara lista ut vad fasen jag ska ha på mig och vilken färg jag ska ha på nagellacket. Ojojoj vilket I-landsproblem.
Igår var jag kär i Adam Garcia från Coyote Ugly, idag är jag kär i Andrew VanWyngarden från MGMT. Undrar vem jag är kär i imorn?
Lucky bastard.

Kommentarer
Postat av: sanna

"undrar vem jag är kär i imorrn" hahahahhahhahahh stämmer så himla bra

2010-04-18 @ 20:14:22
URL: http://sannaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0