I wanna stay in love with my sorrow

Idag skulle jag jobba på Lektern men så blev molnen gråa. Skräll. Så jag har inte gjort ett jota idag, ska dock va desto mer effektiv imorn! Vara med Emma och leta jobb. Jobb nummer 5, here I come!
Har precis sett klart New Moon och är lika besatt av Robert Pattinson as usual. Inget ovanligt här. Ska nog se några avsnitt av True Blood senare ikväll. Joanna har ju fuskat och sett alla som går, men ska nog kunna övertala henne att va lite sällskap! Det är ju läskigt... Fast det kanske har kommit nån ny film man kan streama, förslag någon? Eller så ser jag bara på New Moon igen helt enkelt. Edward in my heart.
Idag är jag förresten kär i Robert Pattinson som ni troligtvis listat ut (eller ja, Edward Cullen), vilket jag iofs alltid har varit sen han var med i Harry Potter för 5 år sen. Så brudar, I saw him first!
Mitt skrivbordsunderlägg / my man

Kommentarer
Postat av: edward

leave me alone, my heart belongs to sanna

2010-04-21 @ 18:25:17
Postat av: Ida

hahaha

2010-04-22 @ 02:07:19
URL: http://idaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0