Ida hjärta Oslo

Idag har det varit en bra dag. Oslo och jag kom mycket bra överens och vi hittade på en hel del vi två. Imorn ska vi på mer upptäcksfärd och leta jobb åt mig. Sen ska jag faktiskt rava mig till gymmet och sen sola. Dags att bli lite freeesch igen! Det ska även bli dags att vända tillbaka dygnet för nu är det inte bra. Ska faktiskt gå och tvätta ansiktet och gå och lägga mig nu, är konstigt nog sjukt trött.
Jag längtar till sommaren. Hoppas vi får en balkong till vår nya lägenhet, då ska jag sitta exakt så här och sköta mina blommor. Uh va perry, sitta ute barbent i värmen med en cigg och lukta på blommor. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Gunnar grus

Du har ju slute röke hallllyyyy!?!?

2010-02-23 @ 20:54:06
Postat av: Ida

Hahah, jag röker inte mer nu :) Blir bara hostig och jävlig. Halllllyyyyyy liksom inte kyyyyl!

2010-02-27 @ 18:32:51
URL: http://idaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0