Pain throws your heart to the ground, love turns the whole thing around

Idag är Oslo en väldigt fin stad. Solen skiner och snön gör att den känns dubbelt så stark, allt blir tusen gånger vackrare. Vi har fått tag på en lägenhet vi vill ha och det ser ljust ut på jobb-fronten. Och jag ska på en date ikväll! En väldigt bra dag med andra ord.
Nu ska jag äta mat för första gången idag, vaknade visst lite sent för mobilen dog som vanligt och jag sov till halv 3. Inte okej. Lax och pasta står på schemat och jag döööör snart av hunger. So, next up: mat!
Jag är nervös så jag tror jag dör, så fram med en sån där äckligt underbar cancerpinne. Jag är kass, jag vet. Jag saknar min rökande Elin... hon fattar.
Wish me luck tonight babes

Kommentarer
Postat av: Din kære sambo

du ær en skrynkil cancerpinne och dom kommer ha æcklig whiskyrøst nær du ær 30 och du stinker røk! jag dæremot ær ett underbarn!

2010-02-11 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0