I never thought never thought a feeling would grow so fast And I never thought I never thought it would last

Imorse åkte Izze och Jacob till Sverige och ska va där tills måndag. Inte okej. Tur att det bara är 5 dagar och att man jobbar varje dag, men det är ändå 5 dagar för mycket! Vilka ska jag och Elin nu hänga med efter jobbet? Nej just det, kom hem boys!
Idag blir det jobb från 2 till 10, och så ser typ hela veckan ut. Bortsett från att Henke tänkte sätta upp mig på FJÄRDE vakt på lördag vilket inte är okej då man börjar kl 20 till 4 på morgonen! Så jag fick bara tredje som tur va. Aja, what to the ever! Nu ska jag käka innan jag ska möta upp Elin så hon kan köpa skor hon kan jobba i. Jag behöver också nya skor för det gör cp-ont i mina fötter efter en heldag. Jobba i converse är ju kanske inte det bästa valet, men skiter man inte pengar så får man pinas lite.
Jag tänkte åka till Sverige i helgen men såg att det ska bli fint väder, så det sket sig. Jag ska i alla fall vara ledig helgen Bryggan öppnar hemma i Arvika, för då blir det fest! Ja hujedamig..
Nu kan jag inte sitta inne längre för solen skiiiiiner och det är hot hot hot ute. Sweet summer!
Johnossi – Come along (there's a gene)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0