Bed on fire

Jag måste ha varit cp-full i helgen... när jag vaknade dagen efter hittade jag en påsklilja bredvid sängen och har inget minne av att jag stannat för att plocka en. Varför i helvete skulle jag plocka en påsklilja när jag går ensam genom slottsparken kl 5 på morgonen? Sen har jag ju iofs ingen förklarning till varför Joanna somnade naken på badrumsgolvet i Bulgarien. Fast det är ju en helt annan historia!
Nu ska jag koka nudlar och sova nån timme innan jag börjar jobba kl 8 ikväll på Lektern. Kan bli jävligt kul då det kommer vara en DJ där som livar upp stämningen, jag får jobba med Tove och att folk kan va väldigt givmilda med dricks. Sweeheheheeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0