Åhå!

Jävla HM. Fashion against AIDS öppnade portarna kl 10 imorse, SOM JAG HAR VÄNTAT. Men tji fick jag! Fick stå i kö för att ens kunna komma in på HM:s hemsida. Sen när jag väl kom in så var allt typ slut. Iaf byxorna och en skitsnygg bustier jag väntat på. Jag blev sur. Men jag fick iaf med mig en kjol, en topp, halsband och ett till halsband som jag ska göra till ett örhänge. Så en liten fin outfit fick jag ju nu till sommaren, plus att 25% av priset doneras till arbetet för att förhindra spridningen av AIDS! Dagens goda karma, check!
Igår köpte jag även en assnygg bikini! Kostade sammanlagt 220 kr. Som hittat. Behövde verkligen en då jag fick min gamla för typ 2 år sen. I en tidning.



Kjolen jag köpte


Le top


Halsbandet


Halsband som ska bli örhänge


Min finfina bikini


Bustiern som inte fanns kvar. Buhu.


Och inte heller byxorna.




Nu ska jag äta ännu mer chokladbollar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0