Sweeeet

Idag träffade jag Mimmi och Annie (Viktor och Mimmis 10-åriga kusin) som vi hade gjort upp förra veckan. Vi fikade och gick i affärer och hade allmänt mysigt, för sötare Nannie får man leta efter! Sen var vi inne på Butik annorlunda för Mimmi skulle kolla efter ett par skor hon sett. Det slutade med att hon köpte en långklänning och en jeansjacka. Jag kom t.o.m. därifrån med en påse innehållande en jättesomrig klänning och skitsöt skjorta. För sammanlagt 175 kr!!! 50% på reapriset, jei likert!
Sen ikvällinga så träffade jag Joanna och några brudar till. Vi var sugna på thai! Så det fick det bli och en massa prat och mys. Mycket lyckad dag måste jag säga!

 

image description

Klänningen

 

image description

Skjortan

 

Mitt nya fina mobilfodral kom på posten idag!

 

 

Nu ska jag se på Harry Potter och de vises sten och äta chips. Life is goooood!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0