01:17

Efter många om och men, nja och nje, så har jag bestämt mig! När löningen kommer nu så ska jag lägga i en massa blonda slingor så att jag är platinablond i sommar igen! Insåg att det är 4 år sen jag var det och jag saknar det. Och ångrar jag mig är det ju bara att färga över det igen! Svårare än så är det ju faktiskt inte. Sen funderar jag på om jag ska klippa lugg eller inte... har ju också haft det rätt mycket, meeeeeeeen det är asjobbigt att hålla snyggt. Riktigt i-landsproblem detta. Somebody help me!

Riktigt onödigt inlägg förresten, men whatever.

Nu ska jag se på Avatar och mysa till det med en chokladboll eller fem.

G'night!


Kommentarer
Postat av: Elin Kling

DO IT. Du kommer bli döö snygg!

2012-01-19 @ 07:14:01
URL: http://diiamondsmuggler.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack sweetie! :)

2012-01-19 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0